Onze gehele dienstverlening staat in het teken van onze cliënten. Daarom vinden wij het belangrijk om regelmatig de tevredenheid bij te toetsen. Wij laten de cliënttevredenheidsbeoordeling uitvoeren door een gecertificeerd onderzoeksbureau. Dit doen we middels de CQ-index (CQ-i).

Deze hebben een minimale waarde van 1,00 (laagste score) en een maximale waarde van 5,00 (hoogste score). Gemeten met de CQ-i komen we voor het jaar 2018 uit op een gemiddelde CQ-i score van 3,8. Dit betekent dat de cliënten die in het jaar 2018 bij Leven en Zorg zijn behandeld redelijk goed zijn geïnformeerd over de behandelmogelijkheden, verwachtingen, en zelfhulpprogramma’s/ondersteuning, waarbij ze ook het gevoel hadden dat ze mee konden beslissen over hun behandeling. Voor de uitgebreide berekening van de CQ-i kunt u klikken op onderstaande link.

CQ-I GGZ 2018

Heeft u vragen of wilt u vrijblijvend advies?

Onze specialisten geven u graag advies. Wij luisteren graag uw vragen en helpen u verder op weg.